La Mancomunitat de l’Alta Segarra obre un procés selectiu per a la contractació d'un operari per a la deixalleria
Entre les persones aspirants, també es constituirà una borsa de treball
L’objecte d’aquestes bases és regular la selecció d’una plaça d’operari de la deixalleria i constitució de borsa de treball, subjecte al règim laboral fix. Els integrants de la borsa de treball tindran contractes temporals, amb la finalitat de realitzar substitucions o cobrir interinament places vacants que puguin produir-se a la MAS.
La jornada laboral i la distribució horària s'establirà en funció de les necessitats del servei.
Les funcions que hauran de realitzar, són totes les que es detallen a les bases i estan vinculades amb l'atenció d'usuaris i tasques de manteniment a la deixalleria, la gestió dels residus, el tractament de dades de la recollida selectiva...
Selecció
La selecció pel sistema de concurs-oposició consisteix en la valoració de mèrits o nivell d'experiència relacionats amb la tasca a exercir i en la valoració de les proves i l'entrevista personal. El desenvolupament del procés de selecció constarà de dues fases:
A) FASE OPOSICIÓ - Proves selectives - Entrevista
B) FASE CONCURS. - Valoració de l'experiència professional - Valoració dels cursos de formació i perfeccionament
Documentació
Per ser admès/sa a les proves selectives els/les aspirants hauran de presentar els originals i fotocopies per procedir a la seva validació, de la següent documentació:
- Currículum vitae. - NIF, NIE o, si s’escau, passaport. - Graduat escolar, graduat en educació secundària, cicle formatiu grau mitjà, formació professional primer grau o altre equivalent. - Certificat dels coneixements de llengua catalana català nivell B2, si s'escau. - Certificats dels cursos realitzats on hi constin les hores i el programa. - Informe de vida laboral (contractes de treball o certificat de serveis prestats). - Carnet de conduir “B”.